Browsing by Author Hernandez, José Mauro da Costa

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2014An Experimental Study on the Effect of Brand and Brand Extension on Omission NeglectLopes, Evandro Luiz; DA SILVA, DIRCEU; Hernandez, José Mauro da Costa
2007APPLYING THE MEANS-END CHAIN MODEL OPERATIONALIZED THROUGH THE ASSOCIATION PATTERN TECHNIQUE TO UNDERSTAND MUSIC CONSUMPTIONKaminski, Sérgio Ricardo; Prado, Paulo Henrique Muller; Hernandez, José Mauro da Costa
2014Attributes Versus Benefits: The Role of Construal Levels and Appeal Type on the Persuasiveness of Marketing MessagesHernandez, José Mauro da Costa; WRIGHT, SCOTT A.; RODRIGUES, FILIPE FERMINIANO
2007AUTOMATED TELLER MACHINES ADOPTION: AN APPLICATION OF THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODELCosta Filho, Bento Alves da; Pires, Péricles José; Hernandez, José Mauro da Costa
2019Comparing transformational and instrumental leadershipCHAMMAS, CRISTIANE BENEDETTI; Hernandez, José Mauro da Costa
2011Cor ou escolaridade de personagens de propaganda? Preferências entre universitáriosMoretti, Sérgio Luiz do Amaral; Hernandez, José Mauro da Costa; Muritiba, Patricia Morilha; Muritiba, Sérgio
2010Development-based trust: proposing and validating a new trust measurement model for buyer-seller relationshipsHernandez, José Mauro da Costa; Santos, Claudia Cincotto dos
2009Escalas concorrentes para a mensuraçãoda qualidade percebida: uma comparação entre a Servqual e a RSQLopes, Evandro Luiz; Hernandez, José Mauro da Costa; Nohara, Jouliana Jordan
2008Um estudo empírico dos determinantes da adoção de Internet Banking entre não usuários brasileirosHernandez, José Mauro da Costa; Mazzon, José Afonso
2002Um estudo empírico sobre os benefícios da procura e do uso da Internet como fonte de informaçõesHernandez, José Mauro da Costa
2011Extensão de marcas corporativas de serviços: o efeito da similaridade percebida da extensão e da qualidade percebida da marcaHernandez, José Mauro da Costa; Menck, Tassia de Moraes; Lopez, Diego Martins G.; Mocellin, Luiz Fernando T.
2017It Makes Me Feel So Good: An Experimental Study of the Placebo Effect Generated by BrandsALVES, CARLOS ALBERTO; Lopes, Evandro Luiz; Hernandez, José Mauro da Costa
2019The importance of advertising skepticism for brand extension appealsHernandez, José Mauro da Costa; WRIGHT, SCOTT A.; AFFONSO, FELIPE M.