Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Quando ser internacional vale a pena: o efeito da presença internacional de uma marca varejista sobre as atitudes dos consumidoresGALHANONE, R. F.; Suzuki, R.H.; Amorim, M.A.T.; HERNANDEZ, J. M. C.
2014Comportamento do consumidor consciente para produtos de alto e baixo envolvimento: Um estudo experimental com variáveis psicográficasDALLA, C. B.; HERNANDEZ, J. M. C.; FIORI JUNIOR, E. R.; PIZZINATO, N. K.
2018A IMPORTÂNCIA DO APEGO À MARCA PARA O ENGAJAMENTO EM CAUSAS DE RESPONSABILIDADE SOCIAL CORPORATIVAKAMIYA, A. S. M.; HERNANDEZ, J. M. C.; XAVIER, A. K. S.; RAMOS, D. B.
2014The Mixed Effects of Participant Diversity and Expressive Freedom in Online Peer-to-Peer Problem Solving CommunitiesALMEIDA, S. O.; DHOLAKIA, U. M.; MAZZON, J. A.; HERNANDEZ, J. M. C.
2014O Efeito do País de Comercialização Sobre a Mudança de Atitude em Relação à Uma MarcaHERNANDEZ, J. M. C.; Costa, P.M.
2014Pesquisa Experimental em MarketingHERNANDEZ, J. M. C.; BASSO, K.; BRANDAO, M. M.
2014Effects of the perceived diagnosticity of presented attribute and brand name information on sensitivity to missing informationHERNANDEZ, J. M. C.; Han, X.; KARDES, FRANK R.
2013Percepção da estratégia de extensão de marca em estabelecimentos comerciais: Qual o melhor nome para uma loja/Lopes, Evandro Luiz; HERNANDEZ, J. M. C.
2013O efeito da marca na negligência da omissão: Uma pesquisa experimentalLopes, Evandro Luiz; SILVA, D.; HERNANDEZ, J. M. C.
2012Valores de Compra: Os antecedentes e as relações com os Resultados do VarejoTEIXEIRA, J. M.; HERNANDEZ, J. M. C.