Measuring virtuality in an organisational context: a quantitative study of Brazilian manufacturing companies

Nenhuma Miniatura disponível
Citações na Scopus
2
Tipo de produção
Artigo
Data
2015
Autores
MATTOS, C. A.;DE MATTOS, CLÁUDIA A.;DE MATTOS, CLAUDIA APARECIDA;DE MATTOS, C.A.;DE MATTOS, CLAUDIA;MATTOS, CLAUDIA APARECIDA DE;MATTOS, CLAUDIA A.
LAURINDO, F. J. B.
Orientador
Periódico
International Journal of Networking and Virtual Organisations
Título da Revista
ISSN da Revista
Título de Volume
Citação
MATTOS, C. A.;DE MATTOS, CLÁUDIA A.;DE MATTOS, CLAUDIA APARECIDA;DE MATTOS, C.A.;DE MATTOS, CLAUDIA;MATTOS, CLAUDIA APARECIDA DE;MATTOS, CLAUDIA A.; LAURINDO, F. J. B.. Measuring virtuality in an organisational context: a quantitative study of Brazilian manufacturing companies. International Journal of Networking and Virtual Organisations, v. 15, n. 2/3, p. 256, 2015.
Texto completo (DOI)
Palavras-chave
Resumo

Coleções