Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2601
Title: Extensão de marcas corporativas de serviços: o efeito da similaridade percebida da extensão e da qualidade percebida da marca
Authors: Hernandez, José Mauro da Costa
Menck, Tassia de Moraes
Lopez, Diego Martins G.
Mocellin, Luiz Fernando T.
Issue Date: 2011
Journal: RAC. Revista de Administração Contemporânea (Online)
ISSN: 1982-7849
Citation: Hernandez, José Mauro da Costa; Menck, Tassia de Moraes; Lopez, Diego Martins G.; Mocellin, Luiz Fernando T.. Extensão de marcas corporativas de serviços: o efeito da similaridade percebida da extensão e da qualidade percebida da marca. RAC. Revista de Administração Contemporânea (Online), v. 15, n. 4, p. 561-579, 2011.
Access Type: Acesso Restrito
DOI: 10.1590/S1415-65552011000400002
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2601
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.