Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2612
Title: O Efeito do País de Comercialização Sobre a Mudança de Atitude em Relação à Uma Marca
Authors: HERNANDEZ, J. M. C.
Costa, P.M.
Issue Date: 2014
Journal: Internext ? Revista Eletrônica de Negócios Internacionais da ESPM
ISSN: 1890-4866
Citation: HERNANDEZ, J. M. C.; Costa, P.M.. O Efeito do País de Comercialização Sobre a Mudança de Atitude em Relação à Uma Marca. Internext ? Revista Eletrônica de Negócios Internacionais da ESPM, v. 9, n. 2, p. 20-38, 2014.
Access Type: Acesso Restrito
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2612
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.