Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2617
Title: A IMPORTÂNCIA DO APEGO À MARCA PARA O ENGAJAMENTO EM CAUSAS DE RESPONSABILIDADE SOCIAL CORPORATIVA
Authors: KAMIYA, A. S. M.
HERNANDEZ, J. M. C.
XAVIER, A. K. S.
RAMOS, D. B.
Issue Date: 2018
Journal: RAE-Revista de Administracao de Empresas
ISSN: 0034-7590
Citation: KAMIYA, A. S. M.; HERNANDEZ, J. M. C.; XAVIER, A. K. S.; RAMOS, D. B.. A IMPORTÂNCIA DO APEGO À MARCA PARA O ENGAJAMENTO EM CAUSAS DE RESPONSABILIDADE SOCIAL CORPORATIVA. RAE-Revista de Administracao de Empresas, v. 58, p. 564-575, 2018.
Access Type: Acesso Restrito
DOI: 10.1590/s0034-759020180605
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2617
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.