Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2636
Title: Associação entre intensidade de uso de mídias sociais, credibilidade e decisão de compra
Authors: MACLENNAN, M. L. F.
LUGOBONI, L. F.
ZITTEI, M. V. M.
TABATA, R. Y.
CORREA, H. L.
Issue Date: 2014
Journal: Navus Revista de Gestão e Tecnologia
ISSN: 2237-4558
Citation: MACLENNAN, M. L. F.; LUGOBONI, L. F.; ZITTEI, M. V. M.; TABATA, R. Y.; CORREA, H. L.. Associação entre intensidade de uso de mídias sociais, credibilidade e decisão de compra. Navus Revista de Gestão e Tecnologia, v. 4, n. 2, p. 65-77, 2014.
Access Type: Acesso Restrito
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2636
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.