Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2720
Title: Satisfação com assistência técnica e lealdade ao fabricante no ramo automobilístico
Authors: URDAN, A. T.
HUERTAS;Melby K. Z.;HUERTAS, MELBY KARINA ZUNIGA;HUERTAS, M. K. Z.;Melby Karina Zúñiga Huertas;Zúñiga, Melby Karina Huertas;ZUNIGA HUERTAS, MELBY KARINA
Issue Date: 2001
Journal: LATIN AMERICAN BUSINESS REVIEW (BINGHAMTON, N.Y.)
ISSN: 1097-8526
Citation: URDAN, A. T.; HUERTAS;Melby K. Z.;HUERTAS, MELBY KARINA ZUNIGA;HUERTAS, M. K. Z.;Melby Karina Zúñiga Huertas;Zúñiga, Melby Karina Huertas;ZUNIGA HUERTAS, MELBY KARINA. Satisfação com assistência técnica e lealdade ao fabricante no ramo automobilístico. LATIN AMERICAN BUSINESS REVIEW (BINGHAMTON, N.Y.), v. 41, n. 3, p. 20-30, 2001.
Access Type: Acesso Aberto
DOI: 10.1590/S0034-75902001000300004
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2720
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.