Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2849
Title: Modelo para Formulação de Estratégia de Operações em Serviços: Um Estudo de Caso em uma Empresa de Contact Center
Authors: RIEG, DENISE
SCRAMIM, FERNANDO
DEL ROIO, MARIA
Issue Date: 2014
Journal: S & G. Sistemas & Gestão
ISSN: 1980-5160
Citation: RIEG, DENISE; SCRAMIM, FERNANDO; DEL ROIO, MARIA. Modelo para Formulação de Estratégia de Operações em Serviços: Um Estudo de Caso em uma Empresa de Contact Center. S & G. Sistemas & Gestão, v. 9, n. 3, p. 276-289, 2014.
Access Type: Acesso Restrito
DOI: 10.7177/sg.2014.v9.n3.a5
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2849
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.