Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSILVA, E.C.;SILVA, EDSON COUTINHO DA;COUTINHO, E.
dc.contributor.authorMINCIOTTI, S. A.
dc.date.accessioned2019-08-20T00:22:16Z-
dc.date.available2019-08-20T00:22:16Z-
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationSILVA, E.C.;SILVA, EDSON COUTINHO DA;COUTINHO, E.; MINCIOTTI, S. A.. Marketing Ortodoxo, Societal e Social: As Diferenças Relações de Troca com a Sociedade. Revista Brasileira de Gestão de Negócios (São Paulo. Impresso), v. 7, n. Abril 2005, p. 15-22, 2005.
dc.identifier.issn1806-4892
dc.identifier.urihttps://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2869-
dc.relation.ispartofRevista Brasileira de Gestão de Negócios (São Paulo. Impresso)
dc.rightsAcesso Restrito
dc.titleMarketing Ortodoxo, Societal e Social: As Diferenças Relações de Troca com a Sociedadept_BR
dc.typeArtigopt_BR
dc.description.volume7
dc.description.issuenumberAbril 2005
dc.description.firstpage15
dc.description.lastpage22
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.