Browsing by Author SILVA, E.C.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 17 to 32 of 32 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Mapas Conceituais: Propostas de Aprendizagem e AvaliaçãoSILVA, E.C.
2015Marketing Público: Uma Plataforma de ?Trocas? no Setor Público.SILVA, E.C.
2011Marketing Societal: Uma Contribuição para o Crescimento Sustentável das OrganizaçõesSILVA, E.C.; MINCIOTTI, S. A.; ROMEIRO, M. C
2016Metropolitan Governance in the ABC Region, Greater São Paulo, Brazil: The ChallengeSILVA, E.C.
2015Naming Rights no Contexto Brasileiro: Patrocínio de Centros EsportivosSILVA, E.C.; SILVA, C. C.
2015Orientação de Marketing Social às Campanhas de Saúde da Mulher: Uma Análise da Região do Grande ABC PaulistaSILVA, E.C.; MAZZON, J. A.
2019Palmeiras? Ecosystem: The Key-Attributes Which Interfere in the Fans? JudgmentsSILVA, E.C.; Las Casas, A. L.
2016Plano de Marketing Social para a Promoção da Saúde: Desenvolvimento de Políticas de Saúde Pública Orientada ao -Cliente-SILVA, E.C.; MAZZON, J. A.
2019Princípios de Orientação ao Mercado em Clubes de Futebol: Marca, Receitas e TorcedoresSILVA, E.C.; Las Casas, A. L.
2014Regionalização do Sus no Grande ABC: Compreendendo a Relação entre Oferta e Demanda de Serviços de Saúde.SILVA, E.C.; GOMES, M. H. A.
2015Social marketing for women's health campaignsSILVA, E.C.; MAZZON, J. A.
2017Sport Fans as Consumers: An Approach to Sport MarketingSILVA, E.C.; Las Casas, A. L.
2017Sports ecosystems: Assumptions for incorporating marketing strategies in sports clubsSILVA, E.C.; Las Casas, A. L.
2017Sports Marketing Plan: An Alternative Framework for Sports ClubSILVA, E.C.; Las Casas, A. L.
2017The use of Bloom?s Taxonomy to develop Competences in Students of a Business Undergrad CourseCHING, H. Y.; SILVA, E.C.
2015Trade Marketing: Marketing por meio dos VarejistasSILVA, E.C.