Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBARBOSA, A. S.
dc.contributor.authorDIAS, M. R.
dc.contributor.authorWALCHHÜTTER, S.
dc.date.accessioned2019-08-20T00:22:13Z-
dc.date.available2019-08-20T00:22:13Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationBARBOSA, A. S.; DIAS, M. R.; WALCHHÜTTER, S.. Segmentação de mercado: análise de artigos sobre segmentação psicográfica. Administração de Empresas em Revista, v. 14, n. 15, p. 96, 2015.
dc.identifier.issn2316-7548
dc.identifier.urihttps://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2840-
dc.relation.ispartofAdministração de Empresas em Revista
dc.rightsAcesso Restrito
dc.titleSegmentação de mercado: análise de artigos sobre segmentação psicográficapt_BR
dc.typeArtigopt_BR
dc.description.volume14
dc.description.issuenumber15
dc.description.firstpage96
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.