Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2701
Title: MARKETING VERDE: UMA ANÁLISE BIBLIOMÉTRICA E SOCIOMÉTRICA DOS ÚLTIMOS 20 ANOS
Authors: RIBEIRO, H. C. M.
CORREA, R.
SOUZA, M. T. S.
Issue Date: 2014
Journal: Revista Gestão e Sustentabilidade Ambiental
ISSN: 2238-8753
Citation: RIBEIRO, H. C. M.; CORREA, R.; SOUZA, M. T. S.. MARKETING VERDE: UMA ANÁLISE BIBLIOMÉTRICA E SOCIOMÉTRICA DOS ÚLTIMOS 20 ANOS. Revista Gestão e Sustentabilidade Ambiental, v. 3, n. 2, p. 87, 2014.
Access Type: Acesso Restrito
DOI: 10.19177/rgsa.v3e2201487-112
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2701
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.