Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2734
Title: A INFLUÊNCIA DA COMUNICAÇÃO DE AÇÕES SUSTENTÁVEIS CORPORATIVAS NA INTENÇÃO DE COMPRA E O EFEITO MODERADOR DO TIPO DE CONSUMIDOR
Authors: OLIVEIRA JR, A.
HUERTAS, M. K. Z.
DE OLIVEIRA; Mauro Jose
Issue Date: 2015
Journal: LATIN AMERICAN BUSINESS REVIEW (BINGHAMTON, N.Y.)
ISSN: 1097-8526
Citation: OLIVEIRA JR, A.; HUERTAS, M. K. Z.; DE OLIVEIRA; Mauro Jose. A INFLUÊNCIA DA COMUNICAÇÃO DE AÇÕES SUSTENTÁVEIS CORPORATIVAS NA INTENÇÃO DE COMPRA E O EFEITO MODERADOR DO TIPO DE CONSUMIDOR. LATIN AMERICAN BUSINESS REVIEW (BINGHAMTON, N.Y.), v. 9, n. 1, p. 2-18, 2015.
Access Type: Acesso Aberto
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2734
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.