Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2736
Title: Satisfação, Confiança e Familiaridade no Varejo Online e o Papel Moderador da Experiência
Authors: VELUDO-DE-OLIVEIRA, TANIA MODESTO
HUERTAS, MELBY KARINA ZUNIGA
Issue Date: 2018
Journal: REMARK. REVISTA BRASILEIRA DE MARKETING
ISSN: 2177-5184
Citation: VELUDO-DE-OLIVEIRA, TANIA MODESTO; HUERTAS, MELBY KARINA ZUNIGA. Satisfação, Confiança e Familiaridade no Varejo Online e o Papel Moderador da Experiência. REMARK. REVISTA BRASILEIRA DE MARKETING, v. 17, n. 03, p. 415-428, 2018.
Access Type: Acesso Restrito
DOI: 10.5585/remark.v17i3.3810
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2736
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.