Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2876
Title: Resgatando o Conceito de Marketing Social
Authors: SILVA, E.C.;SILVA, EDSON COUTINHO DA;COUTINHO, E.
MINCIOTTI, S. A.
GIL, A. C.
Issue Date: 2013
Journal: Administração Pública e Gestão Social
ISSN: 2175-5787
Citation: SILVA, E.C.;SILVA, EDSON COUTINHO DA;COUTINHO, E.; MINCIOTTI, S. A.; GIL, A. C.. Resgatando o Conceito de Marketing Social. Administração Pública e Gestão Social, v. 5, n. 2, p. 135-142, 2013.
Access Type: Acesso Restrito
DOI: 10.21118/apgs.v5i2.492
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2876
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.