Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2901
Title: Plano de Marketing Social para a Promoção da Saúde: Desenvolvimento de Políticas de Saúde Pública Orientada ao -Cliente-
Authors: SILVA, E.C.
MAZZON, J. A.
Issue Date: 2016
Journal: REMark. Revista Brasileira de Marketing
ISSN: 2177-5184
Citation: SILVA, E.C.; MAZZON, J. A.. Plano de Marketing Social para a Promoção da Saúde: Desenvolvimento de Políticas de Saúde Pública Orientada ao -Cliente-. REMark. Revista Brasileira de Marketing, v. 15, n. 02, p. 164-176, 2016.
Access Type: Acesso Restrito
DOI: 10.5585/remark.v15i2.2907
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2901
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.