Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2917
Title: Princípios de Orientação ao Mercado em Clubes de Futebol: Marca, Receitas e Torcedores
Authors: SILVA, E.C.
Las Casas, A. L.
Issue Date: 2019
Journal: Revista de Ciências da Admistração
ISSN: 2175-8077
Citation: SILVA, E.C.; Las Casas, A. L.. Princípios de Orientação ao Mercado em Clubes de Futebol: Marca, Receitas e Torcedores. Revista de Ciências da Admistração, v. 1, n. 3, p. 155-168, 2019.
Access Type: Acesso Aberto
DOI: 10.5007/2175-8077.2018V20n52p155
URI: https://repositorio.fei.edu.br/handle/FEI/2917
Appears in Collections:Artigos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.