Evaluation of quality of outsourced maintenance service in an office building: The case of a public organization Avaliação da qualidade de serviço terceirizado de manutenção em edifício comercial: O caso de uma organização pública
Carregando...
Arquivos
Citações na Scopus
2
Tipo de produção
Artigo
Data
2014-04-05
Autores
PINTO, R. L.
GOUVEA, M. A.
OLIVEIRA, B.
GOUVEA, M. A.
OLIVEIRA, B.
Orientador
Periódico
Gestao e Producao
Título da Revista
ISSN da Revista
Título de Volume
Citação
PINTO, R. L.; GOUVEA, M. A.; OLIVEIRA, B. Evaluation of quality of outsourced maintenance service in an office building: The case of a public organization Avaliação da qualidade de serviço terceirizado de manutenção em edifício comercial: O caso de uma organização pública. Gestao e Producao, v. 21, n. 2, p. 389-403, April/June, 2014.
Texto completo (DOI)
Palavras-chave
Resumo
The aim of this paper is to identify, in a public organization, indicators to evaluate the quality of the outsourced maintenance services in an office building according to the perspectives of users, service contract inspectors, and those responsible for outsourced service providers. The qualitative and quantitative studies, were carried out with the users for the three segments based on the Brady and Cronin Junior (2001, p. 37-38). Based on the statistical technique of structural equation modeling, the definition of the constructs and indicators relevant to the assessment of perceived service quality was obtained.